lunes, 8 de septiembre de 2014

Els nous cinemes Texas

Tinc dues anecdotes per explicar dels cinemes Texas. L'una quan hi anavem amb les amigues que el senyor acomodador et demanava respectuosament si volies columna, la qual cosa volia dir tranquilitat i poca pel.lícula. L'altre va ser un cap d'any que me'n hi vaig anar sol a veure El violinista en el tejado. L'amable taquillera, corrien els anys 60, em va dir; Nomes em queda la butaca 1 de la fila 1. Em va costar que me la vengues. A la mitja part, per el brindis, la familia del costat de Granollers va marxar i em vaig poder acostar al passadis.
El proper dimarts 16 de setembre es posaran en marxa els nous Cinemes Texas, del director Ventura Pons, situats al C/ Bailén, 205 de Barcelona.
Raig d´Idees i propostes Visuals, S.L., creada amb la finalitat de recuperar els Cinemes Texas, és una empresa que neix a partir de l´experiència cinematogràfica de la productora Els Films de la Rambla, S.A., fundada l´any 1985 per Ventura Pons, director, guionista i productor que des de fa 49 anys treballa en el món de l´espectacle amb 23 muntatges teatrals i 25 llargmetratges, una llarga carrera. Els Films de la Rambla, S.A., és l´accionista majoritari (80 %), junt amb altres aportacions privades (20%).
Els Cinemes Texas, situats al C/ Bailén, 205, estàn formats per quatre sales, amb un total de 540 butaques, que han estat totalment reformades, dotant al local de modernitat, comoditat i d´alta tecnologia digital, que permetrà oferir al públic una projecció en immillorables condicions. "Val a dir que, sense la fonamental experiència en el terreny de l´exhibició de Ricard Almazán, que per quasi 25 anys ha sigut el responsable de programació d´uns cinemes que  s´han convertit en una icona de Gràcia, els Texas no haurien sigut possibles. Un barri, Gràcia, que recupera un dels seus cinemes més mítics amb l´apertura de les nostres quatre sales".

No hay comentarios: